dinsdag 14 mei 2013

een beginnetje...;0)

....gemaakt met dit werkje....


het is een patroontje van facile cecile. en ik bracht het mee uit Nantes......
Wat wolletjes...wat garentjes......


wat perlé kleurtjes......


Hé heerlijk een beetje prutsen...!!..;0)

Maar voordat ik daar aan kon beginnen.........
ben ik aan het ruimen geweest.......


en dan wordt de "rommel"altijd eerst meer.....hupsakidee eerst alles op tafel...en dan uitzoeken en opruimen.....
gelukkig stond er een lekker bakkie tussen....;0)


voor de nodige energie...;0)

En dan wil ik jullie deze foto niet onthouden....;0)

Zaterdag in Zutphen..in de regen....kwam Elsbeth gezellig in de winkel langs...ze stond op een camping in de buurt....ahhhhhh


Ze is met een mooie quilt bezig..klik en het weer.....jammer ...maar de pret was er niet minder om!!!..;0)
Hele fijne dag...ondanks de regen, want hier plenst het!!





18 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Wat zal die leuk worden, ik heb er ooit een gemaakt voor mijn, toen nog kleine dochters.

Groetjes
Ines

baukje zei

Ik ben dit keer niet bezweken voor de leuke dingen van cecile, maar het was moeilijk!!!!! En dat opruimen dat ga ik straks ook doen. Ik heb patroon en stof voor een Japanse tas gekocht bij Mary en die ga ik vandaag maken. Ook erg mooi!!! Wat is Nantes toch altijd leuk.

marion zei

wat een leuk beginnetje....... mmmm daar zou ik ook wel mee willen beginnen

Chris zei

Dat wordt een schatje van een quiltje!
O ja, zo gaat dat met opruimen, eerst een hele bende en daarna alles weer lekker op een plek en zo'n bakje koffie is natuurlijk onontbeerlijk, haha.
Hier schijnt het zonnetje met mooie wolkenluchten. Maar er kan nog van alles gebeuren. Fijne dag!

quilting Jeannet zei

Ziet er weer leuk uit Gerda, lijkt roodkapje wel, kapje had ze dus wel nodig als ik het zo zag......

Phyllis zei

Wat lief, Roodkapje! Ja, ja, die rommel op de hobbykamer, dat ken ik, knap dat je eraan begonnen bent, ik kan me er maar niet toe zetten, zit dan altijd liever weer wat te handwerken in die tijd.

Unknown zei

Wat ziet dat er lief uit altijd die rommel he ik heb het ook hoor

Groetjes Nellie

Rennie zei

Ach rommel wat heet rommel. Je kunt ook zeggen ik heb een heerlijke wereld om me heen gecreëerd. Ziet er allemaal heel gezellig uit en wat een leuk begin.

carina zei

Dat is een echt schattig patroontje met dat meisje het heeft iets liefs. En die rommel is geen echte rommel maar dingetjes die moeten geordend.... Of zo:) en ook nog lekker gewerkt!

Vlijtige Handjes zei

Ze heeft zulke leuke ontwerpen. Het lijkt me wel priegelen maar dat is ook wel weer leuk. De tafe is heel herkenbaar. Als alles opgeruimd is voel je je zelfs een beetje kal.
Groetjes Anita

Elsbeth zei

Roodkapje en Groenjasje, leuke combi...en very charming...maar het was zéker gezellig!

Hubertine zei

Wat een lieffie!!!

Floor zei

Gezellig hoor al die rommel op de tafel, dat hoort toch zo?
Roodkapje wordt ook vast schattig.
En als het regent, kan je heerlijk tussen de lapjes snuffelen. Zo te zien heeft ze flink wat gekocht.
Groetjes,
Floor

Supergoof zei

Wat een mooi handwerk van Cecile! Het ziet er op het oog heel eenvoudig uit maar heeft meteen de X factor!
ZWAAAAAAAAAAAI naar jou en naar Elsbeth, die nu al zo lang in de regen staat,....
;o)

Guusje, zei

Wat wordt dat mooi en wat is het enorm schattig. Ik vind dat cecil prachtige dingen maakt, zo mooi geborduurd ben een echte fan van haar.

sylvia zei

leuk, met wolletjes werken! Ravelt niet, ideaal!
Zijn je hondjes al affo???
fijn weekend, ondanks het belabberde weer.......tenminste, hier in NH wel.
groetjes, Sylvia

sylvia zei

.....uh.....sorry........rafelt!!!!!

Sue-Anne zei

You have some beautiful threads there for your project and I am laughing because I too have had to clean up my sewing mess so I can make more mess!