maandag 8 oktober 2012

nog een paar bloemetjes...

Vandaag was het weer Sofie dag......heerlijk!!..;0)
Lekker lopen toetelen met het lieve meisjes..en wat is dat toch genieten...lekker wandelen...boodschapjes doen...en als ze slaapt ..
dan zit ik op mijn kamertje ...lekker met lapjes in de weer...
Dit keer is het weer paars...want er moeten nog wel wat bloemetjes gemaakt worden...;0)
en steeds is het weer leuk als er wat klaar zijn..;0)


(ze zijn niet alleen van vandaag hoor...gisteren heb ik er ook wat gemaakt...)
vandaag zijn er weer een aantal geknipt...en die ga ik zo even ( nou ja..) in elkaar zetten....lekker op de bank....filmpje op....lekker na genieten van vandaag....;0)



Voor jullie ook een fijne avond...en voor morgen ....een hele fijne dag!!!..

11 opmerkingen:

inge zei

weer heel mooi paars!

Conny's-blog zei

Wat een mooie paarse blommen zeg, blijft leuk om te doen he.................gr.Conny

Heleni zei

Wat een mooie kleuren Gerda. Wat een verschillen zijn er in paars. Deze vind ik erg mooi.

Hester zei

Dat was zeker een leuke dag, geniet van die kleine. Ook je paarse blommen vind ik erg leuk.

Groetjes Hester

Phyllis zei

Leuk, paars is altijd wel heel mooi toch.

Annelies zei

Heel erg leuk !!

GRANNY'S HOUSE zei

Mooie blommen en wat is het grootouderschap toch zwaar ;-))

Groetjes
Ines

Anoniem zei

Mmmmm, jouw berichtje leest als een heerlijk begin van een mooie herfst.

betty prins zei

Het houd nooit op met die hexjes, hé , er blijven maar mooie voorbij komen...(vanochtend er ook zelf weer een paar in elkaar gezet..)
Mijn Jane is in rustte, ik twijfel over de dikte van de vulling, misschien verander ik dat nog wel, nu ik nog niet zo ver ben met quilten...wens mij sterkte!
Jij veel plezier met dat kleine meisje..

katrien zei

Wat een mooie blommetjes.

carina zei

Heerlijke klus die paarse bloemetjes! Groet carina