woensdag 7 december 2011

Woensdag...

Jeetje wat is het nog donker buiten!!...en wat een vies weertje is het...


het regent en het is koud....met dat ik een foto maak ..onweert het ook nog..;0(
( wat een zooitje buiten op tafel...;0))...dat allemaal voor kerst....want er gaat nog gefreubeld worden!!..;0)

Het vogelbadje geeft wel leuke kringeltjes zo met de regendruppels erin..!!..;0)


Zo meteen naar het werk..gelukkig kan ik met Bep mee rijden...

Voor vanavond heb ik de quiltspulletjes al klaar gelegd!!!!...;0))))

Patroontjes heb ik getekend..vanavond de stofjes uitzoeken uit mijn voorraadje....HEERLIJK !!!..
Fijne dag...

5 opmerkingen:

christine zei

heerlijk zo,n dag vindt ik . ben druk bezig met de vitrage echt een rot werk dan maar lekker met lapjes spelen veel plezier van avond.
christine

Marians Quiltblog zei

Inderdaad nog heel donker buiten maar ik vind het in deze tijd heerlijk. Kan ik echt van genieten. Het huis zo langzaam aan weer in kerstsfeer brengen. En veel plezier vanavond, ziet er veelbelovend uit.
Groet Marian

Wieke van Keulen zei

Wat een prachtig vogelbadje en wat ga je leuke blokjes maken. Top!

Annelies zei

Het was vanochtend ook weer vies toen ik op het station stond. Wat een korte donkere dagen.
Veel quiltplezier.

Gert zei

Wat een weer he, de afgelopen dagen... Maar als je er niet doorhoeft, is het gelukkig heerlijk quiltweer.