maandag 10 oktober 2011

Maandag morgen..het miezert hier een beetje..maar het is niet koud..
De bladeren gaan verkleuren ..en de tuin is een beetje een janboel....daar moet nodig het een en ander worden gedaan...

Ook binnen is het een beetje rommelig...maar daar wordt hard gewerkt...want we zijn de badkamer aan het verbouwen.....
de douchebak is eruit gesloopt....en inmiddels is de vloer weer gestort.....

wat is het toch een raar gezicht..alles kaal....

gelukkig wonen de Kids allemaal in de buurt en kunnen we bij hun douchen..het is net of je op de camping zit..op de fiets met je badspullen..richting douches..;0)..maar we hebben het er wel voor over want straks is de badkamer een plaatje!!!...;0)
Niet zo vreemd dus dat ik niet helemaal mijn draai kan vinden.....en er niet zoveel uit mijn handen komt...
maar gelukkig is daar "sjaan"...neemt niet zoveel plek in ( alhoewel) dus maak ik zo nu en dan een blokje en zet de sashings ertussen....
Dus nu zijn de eerste vier rijen echt klaar en aan elkaar!!!!...geen gatenkaas meer ..maar vier mooie rijen met blokjes..hé hé...

en dan gaat de fiets expres natuurlijk ook vaak even naar dit lieve kleine meisje...

Want daar krijg ik maar niet genoeg van!!!...;0)
Fijne dag

15 opmerkingen:

Patricia zei

Wat een schatje he die Sofie. Wij zijn er zondag even geweest. Jullie badkamer ziet er idd niet uit....hihi...wat is de planning wanneer het af is dan?? Grt Patries

Wilma zei

Hoi Gerda, niet gek dat je je draai niet kuntbvinden tijdens een verbouwing....pffff
je sjaantje ziet er geweldig uit zo aan elkaar en Sofie.... Een snoesje!!!
Succes met de rommel,
Groetjes,
Wilma

Else zei

Succes met de verbouwing, nu kan je een keertje xtra genieten van de kleine meis! Ach en als je daarvoor met je badspulletjes over straat moet, dan zou ik 2 keer per dag douchen met al die stoffigheid (lol)fijne dag, knuffel Else

Monica zei

Oh, wat een schatje is Sofie, geniet er maar lekker van. En wat wordt jouw DJ ook mooi zeg. Via Betty kwam ik weer op jouw blog, want ik ben alle links van het weblog natuurlijk kwijt geraakt. En jouw verhaal over reageren op blogspot deel ik helemaal.

jeannet zei

Heerlijk zo,n kleinkindje Gerda, daar gaat je aandacht momenteel toch ook wel naar uit, wat zul je je kunnen uitleven op quiltgebied voor zo,n kleintje.

groetjes, Jeannet

Phebe and Jane zei

Ik ben verliefd op je mandjesquilt. En je Dear Jane schiet ook al lekker op. Maar ik kan me goed voorstellen dat je alles laat vallen om naar dat lieve kleine meisje te gaan.
Groeten,
Marian

Annelies zei

Wat is Sjaan aan het groeien ! Mooi hoor. Geniet lekker van de kleine meid !

Joyce zei

Geweldig om na die kale muren die geweldige zwart/witte "tegeltjes" te zien!
;o)
Och och wat is Sofietje nog klein, zo lief!!

Petra zei

Van zo'n Moppie krijg je NOOIT genoeg!

Judith zei

Wat een scheetje! Neem je foto's mee vrijdag?

miranda zei

Vandaar dat ik ze niet meer vond...ons aller Jane-tje zit in het Oosten des lands...Wat een moppie is dat kleine poppie! Kan me voorstellen dat je er niet bij weg te slaan ben..

Guusje, zei

Wat een werk maar wat zullen jullie straks een mooie badkamer krijgen en ach de tuin die komt later wel weer. Wat wordt je Dear Jane toch mooi en wat een dotje is Sofie, geniet er maar lekker van nu ze nog zo klein is.

Yvonne aka sommeke zei

Tot m'n schrik zie ik nu pas Sofietje, wat een dotje!
Alsnog hartelijk gefeliciteerd Gerda en geniet er van, hé!

josé zei

Je quilt groeit mooi, en wat een plaatje die kleine meid knuffel maar fijn.

Liefs José

supergoof zei

Wat ben je toch een bofkont, oma Gerda!
:o)